Pages

Followers

Tuesday 24 April 2012

tema

hari ini bakal mengubah hidup aku untuk satu tahun akan datang. kenapa aku cakap macam tu? petang tadi aku baru je dapat tema lab yang aku buat selama lebih kurang 7bulan sebelum aku kena buat presentation untuk grad nanti. dah la masa dapat tu pun sensei aku macam bagi on the spot. so macam terkejut jugak ar.

tema aku ni baru, takda senior yang buat tema sama macam aku ni. so, memang aku belajar terus la dari sensei cara-cara nak buat lab pe semua. memang mencabar jugak la. nak buka suis mesin yang aku kena guna tu pun banyak betul step yang aku kena ingat. serius dah macam culture shock plak. yela sebelum ni mana ada aku buat macam ni semua.

aku harap aku dapat buat dengan elok dan aku faham apa yang aku akan buat untuk 7 bulan akan datang. i want grad with flying colour. hehe. harap dapat result elok so boleh la aku sambung master nanti. aminn.

doakan untuk aku semua.


p/s : ni la gambar alat yang aku kena guna untuk buat tema yang aku dapat tu.


HOME | FACEBOOK | FLICKR | TWITTER | ASK ME

2 comments:

Anonymous said...

gambatte..bz2 pn wg jgn xp lak..ajak muet skali..

Hzwan Hammad said...

insyaallah aku try untuk pergi jugak tahun ni. so macam mana kerja, ok?