Pages

Followers

Sunday 8 January 2012

my art 30 : autumn again!!


agak lama jugak aku tak update blog aku ni. sori ye kawan2. sebelum ni tiba2 mood nak update blog takda. lepas ni mungkin aku akan update blog seperti biasa. tapi lepas ni mungkin post pasal gambar yang aku snap kurang sikit pasal aku dah mula masuk lab lepas ni. so mungkin busy sikit la. kalau update pun pasal life aku dekat lab. itu pun kalau aku nak tulis ar. hehe

p/s : oh, lupa plak. kat atas tu antara gambar musim luruh yang aku ambik tahun lepas. lepas ni aku akan upload gambar2 yang aku dah snap.

5 comments:

L.I.F.E.1.2.3 said...

homaigayah JUSTERU kini kembali!! *ala2 tora datang lagi* hehehe

Hzwan Hammad said...

hehe. excited lebih nampak. haha
sila enjoy entri2 aku lepas ni. hehe

L.I.F.E.1.2.3 said...

mesti la boleh tgk pic baru~~ hahaha

Anonymous said...

kat mane nih?

Hzwan Hammad said...

izyani : gmbr aku xd la lawa mn pn. hehe

haikal : ni ambk kt hakone.