Pages

Followers

Sunday 24 July 2011

ibt team

lebih kurang seminggu yang lepas universiti aku mengadakan tournament bola sepak. so banyak la universiti2 yang hantar team. tak lupa jugak team IBT. team IBT ni adalah team aku dan kawan2 aku yang satu batch dengan aku masa belajar persediaan sebelum ke Jepun dulu. happy sangat pasal dapat jumpa kawan2 lama. ada yang 2 tahun lebih tak jumpa. memang meriah habis ar bila dapat jumpa ramai2. bayangkan yang datang tu semua serbu rumah aku. ada siap tidur depan pintu pun ada. kesian plak kat dorang.

tapi bila dah jumpa ramai2 ni memang usik mengusik tu perkara biasa. tapi itu bukan menjadi perkara biasa kalau aku yang menjadi mangsa usikan tersebut. haha. tapi takpe, memandangkan dah lama tak jumpa kan aku relakan saja. haha. ok la, tak perlu cerita banyak korang tengok ja gambar2 kat bawah2 tu...



atas, dari kiri ; Halim (fukuoka), Gandhi (fukuoka), Param (gunma), Chidok (toyohashi),
Achok (akita), Leman (akita), Tedi (kanazawa), Ketiau (aomori), Nas (tokyo)
bawah, dari kiri ; Mamu (kumamoto), Jambu (Miyagi), Topeq (nagaoka),
Zul (kita-kyushu), Isye (fukui)



ok dah habis cerita sesi bergambar. anyway memang enjoy sangat2 masa dorang datang. bila balik tu tiba2 aku rasa rumah aku sunyi semacam pasal masa dorang ada riuh rendah kot. hehe. serius rindu saat2 bersama. ok, dah mula keluar ayat2 geli. haha.

p/s : kredit gambar2 kepada Nas dan Jambu.


HOME | FACEBOOK | FLICKR | TWITTER | ASK ME

1 comment:

Anonymous said...

nice one!moga jumpa lagi cdok!